Szukaj na tym blogu

piątek, 15 września 2017

Kremowanie włosów

Kremowanie włosów

Słyszeliście kiedyś o kremowaniu włosów? Brzmi to dziwnie, ale w rzeczywistości jest to szybki i prosty sposób na odżywienie włosów - aplikacja jest chyba nawet prostsza niż w przypadku maski czy odżywki. Jest to po prostu pokrycie włosów kremem - do rąk, balsamem do ciała czy kremem do twarzy.

Najczęściej kremowanie polega albo na pokryciu całych włosów kremem przed myciem lub naniesieniem tylko odrobiny kremu roztartego na dłoniach żeby zniwelować puszenie. Można też odrobinę kremu aplikować na końcówki, żeby je zabezpieczyć jak w przypadku serum silikonowego.

Kremując włosy, trzeba zwrócić uwagę na skład nakładanego kosmetyku. Najlepiej, gdyby były w nim oleje, gdyż są dobrą bazą emolientową. Gliceryna nawilża włosy (emolient), więc też jest pożądana. Nie trzeba też bać się parafiny, która jest składnikiem wielu olejów indyjskich - o ile może zatykać pory skóry i powodować wypryski, tak w przypadku włosów pokryje je warstewką ochronną.

Popularnym kremem do kremowania włosów jest Isana Kakaowa dostępna w Rossmanie - jest niedroga, a ma dobry skład.
Możecie jednak użyć dowolnego kremu, który macie pod ręką. Unikać należy jedynie kremów pełnych silikonów, bo nie odżywią one włosów. Można je jednak stosować do ochrony końcówek.

6 komentarzy:

  1. Ooo całkiem niedawno o tym pisałam :) u mnie kremowanie raz na jakiś czas daje świtne efekty ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja stosuję na przykład na wyjazdach, jak tylko krem mam pod ręką 😉

      Usuń
  2. Musze przyznać, ze nie słyszałam o kreowaniu włosów:( Ale muszę przyznać, że to ciekawe:) Może spróbuję:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sprawdza się szczególnie jesli nie masz maski ani oleju a chcesz odżywić włosy ☺️

      Usuń
  3. Słyszałam już o tym pomyśle - moja siostra mi polecała :) Osobiście nigdy się nie zdecydowałam, ale ona uważa to za dobry sposób na dbanie o włosy.

    OdpowiedzUsuń